Јавно комунално предузеће
ГРАДСКА ТОПЛАНА НИШ


Комисијa за решавање рекламација


Ради што квалитетнијег пружања услуга и ефикаснијег контакта са корисницма даљинског грејања, у складу са чланом 92, став 2, Закона о заштити потрошача, у ЈКП “ Градска топлана” Ниш  оформљена је и Комисијa за решавање рекламација.

Комисији корисници могу упућивати приговоре који се односе на обрачун испоручене топлотне енергије, квалитет грејања и друге услуге везане за функционисање система даљинског грејања.

Приговори се могу достављати:

 

  • писмом на адресу: ЈКП “Градска топлана” Ниш, 18000 Ниш, ул. Благоја Паровића бр. 3, Комисији за решавање рекламација,
  • дописом достаљеним преко Корисничког сервиса ЈКП “Градска топлана” Ниш,
  • преко Е-mail адресе: reklamacije@nitoplana.rs,

 

Комисију за решавање рекламација чине представници ЈКП “Градска топлана” Ниш и Центра за заштиту потрошача “Форум” Ниш.



Developed by SMDesign